Διαδικασία Παραγγελίας

Η παραγγελία μπορεί να γίνει είτε με φυσική παρουσία στο κατάστημά μας,
είτε εξ΄ αποστάσεως με email.
Για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ακολουθείτε την παρακάτω διαδικασία:

Επιλέγετε το προϊόν ή την υπηρεσία που θέλετε να σας παρέχουμε.

Εγκρίνετε την μακέτα σε περίπτωση παροχής δημιουργικού από την IRISPRINT
ή μας αποστέλλετε το δημιουργικό σας για να προχωρήσει η παραγγελία.
Για την έναρξη της παραγγελίας σας, απαιτείται προκαταβολή 50% του συνολικού ποσού.

Έχετε την δυνατότητα προκαταβολής ή εξόφλησης της παραγγελίας σας με μετρητά στο κατάστημα,
με πιστωτική – χρεωστική κάρτα ή με κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό,
όπου στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να μας στείλετε το αποδεικτικό της κατάθεσής σας με email (iris@irisprint.gr).

Τρόποι Παραλαβής – Αποστολής

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας με τους τρόπους που αναγράφονται παρακάτω.
1. Παραλαβή από τον χώρο μας
Γίνεται παραλαβή της παραγγελίας σας από τον χώρο μας.
2. Αποστολή με Courier
Γίνεται αποστολή της παραγγελίας σας στον χώρο σας με courier με δικής σας χρέωση και επιλογή της εταιρίας.
3. Αποστολή με Μεταφορική
Γίνεται αποστολή της παραγγελίας σας με ΚΤΕΛ ή οποιαδήποτε συνεργαζόμενη Μεταφορική Εταιρεία με δικής σας χρέωση εφόσον έχει εξογλησθεί η παραγγελία
Προσοχή! Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν για λογαριασμό και με κίνδυνο του αγοραστή.
Τρόποι Πληρωμής
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με τους τρόπους που αναγράφονται παρακάτω.
Πριν από την εκτέλεση της παραγγελίας σας, απαιτείται προκαταβολή 50% του συνολικού ποσού.

Πληρωμή με Μετρητά, Χρεωστική ή Πιστωτική Κάρτα
Γίνεται εξόφληση της παραγγελίας σας στον χώρο μας, με μετρητά,
με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα (visa – maestro – mastercard – diners κ.α.).

Κατάθεση σε Τράπεζα
Μπορείτε να κάνετε κατάθεση σε μία από τις παρακάτω τράπεζες:

Eurobank
SWIFT/BIC:
Αρ. λογαριασμού:
ΙΒΑΝ:

Δικαιούχος λογαριασμών: Ι. ΤΣΙΑΧΤΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ
*Σε περίπτωση που επιλέξετε την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό,
θα πρέπει μετά την κατάθεσή σας να στείλετε με e-mail στο iris@irisprint.gr
το αποδεικτικό της κατάθεσης σας. Έτσι ολοκληρώνεται η παραγγελία σας.

Ακύρωση Παραγγελίας

Μια παραγγελία θεωρείται άκυρη αν δεν έχει καταβληθεί η προκαταβολή (50% του συνολικού κόστους παραγωγής)
και δεν έχει σταλεί αντίγραφο του καταθετηρίου και τα στοιχεία της παραγγελίας με e-mail στο iris@irisprint.gr
εντός 5 ημερών από την ημέρα παραγγελίας.

Σε περίπτωση που ο πελάτης έχει καταβάλει την προκαταβολή και επιθυμεί την ακύρωση της παραγγελίας για
οποιονδήποτε λόγο η τυχόν καταβληθείσα προκαταβολή δεν επιστρέφεται.
Ως εκ της φύσεως των υπηρεσιών υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης, όχι όμως επιστροφής των χρημάτων.
Συνεπώς ο αγοραστής παραιτείται δια του παρόντος της ασκήσεως του δικαιώματος της αποζημιώσεως.

Πολιτική Επιστροφών

Λόγω του εξατομικευμένου χαρακτήρα των προϊόντων, με βάση τη νομοθεσία, δεν παρέχεται η δυνατότητα επιστροφής τους
ή το δικαίωμα υπαναχώρησης για οποιοδήποτε λόγο.

Σε προϊόντα που ο πελάτης συμπληρώνει τα δικά του κείμενα,
αποστέλλεται η τελική μακέτα στον πελάτη ηλεκτρονικά.
Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να ελέγξει όλα τα κείμενα για ορθογραφικά λάθη,
ημερομηνίες κλπ. και γραπτώς, με την αποστολή e-mail, να δώσει την έγκριση του για την εκτύπωση των εντύπων.
Σε περίπτωση έγκρισης από την πλευρά του πελάτη, και διαπίστωσης του μεταγενέστερα της εκτύπωσης, ότι υπάρχει λάθος
στα κείμενα τότε η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη και τα προϊόντα δεν επιστρέφονται.

Δεν θεωρείται ελάττωμα και η εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει, εάν αυτό οφείλεται σε αρχεία
που έχουν αποσταλεί από τον πελάτη, ή σε αρχεία που έχουν τύχει έγκρισης του πελάτη.

Σε παραγγελίες και κατασκευές σύμφωνα με συγκεκριμένες προδιαγραφές,
η εταιρεία προβαίνει σε επιδιόρθωση της βλάβης και νέα παράδοση του προϊόντος στον πελάτη
μόνο και εφόσον υπάρχει κατασκευαστικό λάθος

Παραγγελίες 14 Οκτωβρίου 2020